Komplex MAXPLAZA Vám ponúka Virtuálne sídlo

Poskytnutie sídla spoločnosti
Notifikácia Vašich zásielok sms alebo emailom
1x týždenne skenovanie Vašich zásielok, ktoré si viete okamžite pozrieť

Prijatie Vašich zásielok
Prenájom virtuálnych kancelárii v Trnave
Možnosť právneho poradenstva
Označenie poštovej schránky

Uskladnenie Vašich zásielok
Príjem pošty s notifikáciou o prijatej pošte emailom
Možnosť prevzatia prijatej pošty 24/7

BENEFITY MAXPLAZA

Prečo by ste sa mali rozhodnúť pre nás ?

Priestory v historickom centre Trnavy

K dispozícii je vietnamská a kórejská kuchyňa

Možnosť ubytovania v apartmánoch a hotelových izbách

Súčasťou je solárium, thajské masáže

Zabezpečenie konferenčnej miestnosti s možnosťou catteringu

Lukratívna adresa v centre Trnavy

Možnosť zápisu sídla do obchodného registra

CENY

Koľko naše služby stoja? 

  • Cena za mesiac – 29€
  • Cena za 6 mesiacov – 159€
  • Cena za rok – 299€

Ďalšie služby

  • Založenie s.r.o., vrátane voľných živností – 350€
  • remeselná alebo viazaná živnosť – 25€
  • zmena v s.r.o. – 200€

CENY SÚ BEZ DPH

Medzi doplnkové služby patrí:

preberanie a úschova listových zásielok a notifikácia:  2,00 EUR/mesačne

emailovú notifikáciu o prijatej zásielke na emailovú adresu:

SMS notifikáciu o prijatej zásielke v sídle spoločnosti  na tel.:

fotokópia doručenej zásielky na požiadanie:  0,50 EUR/ 1 strana A4

skenovanie doručenej zásielky na požiadanie emailom: 0,30 EUR/ 1 strana A4

preposielanie zásielky 1x mesačne na adresu v SR: 2,90 EUR/mesiac

preposielanie zásielky každé 2 týždne na adresu v SR: 4,90 EUR/2 týždne

preposielanie zásielky týždenne na adresu v SR: 7,90 EUR/týždeň

okamžité preposlanie zásielky na adresu v SR: 4,90 EUR/preposlanie

preposielanie zásielky najneskôr nasled. deň/scan na email: 10,00 EUR/ mesiac

preposielanie zásielky mimo SR v rámci EÚ: 10,00 EUR/preposlanie

prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 5-10 osôb 20,00 EUR/1 hod.

prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 11-20 osôb 25,00 EUR/1 hod.

prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 21-30 osôb 30,00 EUR/1 hod.

prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou viac ako 30 osôb 35,00 EUR/1 hod.

elektronická dátová schránka – príjem správ 100,00 EUR/1rok

CENY SÚ BEZ DPH

Objednajte si zasadačku pre vaše rokovania, školenia priamo v centre Trnavy.

Prenajmite si zasadaciu miestnosť už od 1 hodiny

V našich priestoroch je možný prenájom reprezentatívnych zasadacích a školiacich miestností. Priestory sú určené na organizovanie pracovných stretnutí s Vašimi klientmi, organizovanie valných zhromaždení, seminárov a školení.

Prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 5-10 osôb 20,00 EUR/1 hod.

Prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 11-20 osôb 25,00 EUR/1 hod.

Prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 21-30 osôb 30,00 EUR/1 hod.

Prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou viac ako 30 osôb 35,00 EUR/1 hod.

20200923_1_012

Typické využitie zasadacích miestností:

Stretávajte sa s perspektívnymi kandidátmi bez obmedzenia počtu vašich hostí.

Miestnosti na rozhovory

Stretávajte sa s perspektívnymi kandidátmi bez obmedzenia počtu vašich hostí.
Zasadacia miestnosť s priestorom pre 5 až 30  ľudí. Vybavené prvotriednym nábytkom.

Zasadacia miestnosť

Zasadacia miestnosť s priestorom pre 5 až 30+ ľudí. Vybavené prvotriednym nábytkom.
Pripravte priestor na školenia pre vašu spoločnosť; k dispozícii je catering

Školiaca miestnosť

Pripravte priestor na školenia pre vašu spoločnosť; k dispozícii je catering
Naša konferenčná miestnosť je vhodná na organizovanie malých podujatí a konferencií.

Konferenčná miestnosť

Naša konferenčná miestnosť je vhodná na organizovanie malých podujatí a konferencií.