Komplex MAXPLAZA Vám ponúka Virtuálne sídlo

Poskytnutie sídla spoločnosti
Notifikácia Vašich zásielok sms alebo emailom
1x týždenne skenovanie Vašich zásielok, ktoré si viete okamžite pozrieť

Prijatie Vašich zásielok
Prenájom virtuálnych kancelárii v Trnave
Možnosť právneho poradenstva
Označenie poštovej schránky

Uskladnenie Vašich zásielok
Príjem pošty s notifikáciou o prijatej pošte emailom
Možnosť prevzatia prijatej pošty 24/7

BENEFITY MAXPLAZA

Prečo by ste sa mali rozhodnúť pre SÍDLO u nás?

  • Priestory v historickom centre Trnavy,
  • Možnosť ubytovania v apartmánoch a hotelových izbách,
  • Súčasťou je solárium, thajské masáže,
  • Zabezpečenie konferenčnej miestnosti s možnosťou catteringu,
  • Lukratívna adresa v centre Trnavy,
  • Možnosť zápisu sídla do obchodného registra.
 

CENY 

  • Virtuálne sídlo / 1 mesiac – 29€
  • Virtuálne sídlo / 6 mesiacov – 159€
  • Virtuálne sídli /  rok – 299€

Ďalšie služby

  • Založenie s.r.o., vrátane voľných živností – 350€
  • remeselná alebo viazaná živnosť – 25€
  • zmena v s.r.o. – 200€

CENY SÚ BEZ DPH.

 

Medzi doplnkové služby patrí:

 

  • preberanie a úschova listových zásielok a notifikácia:  2,00 EUR/mesačne
  • emailovú notifikáciu o prijatej zásielke na emailovú adresu
  • SMS notifikáciu o prijatej zásielke v sídle spoločnosti  na tel.
  • fotokópia doručenej zásielky na požiadanie:  0,50 EUR/ 1 strana A4
  • skenovanie doručenej zásielky na požiadanie emailom: 0,30 EUR/ 1 strana A4
  • preposielanie zásielky 1x mesačne na adresu v SR: 2,90 EUR/mesiac
  • preposielanie zásielky každé 2 týždne na adresu v SR: 4,90 EUR/2 týždne
  • preposielanie zásielky týždenne na adresu v SR: 7,90 EUR/týždeň
  • okamžité preposlanie zásielky na adresu v SR: 4,90 EUR/preposlanie
  • preposielanie zásielky najneskôr nasled. deň/scan na email: 10,00 EUR/ mesiac
  • preposielanie zásielky mimo SR v rámci EÚ: 10,00 EUR/preposlanie
  • prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 5-10 osôb: 20,00 EUR/1 hod.
  • prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 11-20 osôb: 25,00 EUR/1 hod.
  • prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 21-30 osôb: 30,00 EUR/1 hod.
  • prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou viac ako 30 osôb: 35,00 EUR/1 hod.
  • elektronická dátová schránka – príjem správ 100,00 EUR/1rok

CENY SÚ BEZ DPH

Objednajte si zasadačku pre vaše rokovania či školenia priamo v centre Trnavy.

 

Prenajmite si zasadaciu miestnosť už od 1 hodiny.

 

 

V našich priestoroch je možný prenájom reprezentatívnych zasadacích a školiacich miestností. Priestory sú určené na organizovanie pracovných stretnutí s Vašimi klientmi, organizovanie valných zhromaždení, seminárov a školení.

Prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 5-10 osôb: 20,00 EUR/1 hod.

Prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 11-20 osôb: 25,00 EUR/1 hod.

Prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou 21-30 osôb: 30,00 EUR/1 hod.

Prenájom zasadacej miestnosti s kapacitou viac ako 30 osôb: 35,00 EUR/1 hod.

20200923_1_012

 

Typické využitie zasadacích miestností:

 

Stretávajte sa s perspektívnymi kandidátmi bez obmedzenia počtu Vašich hostí.

Miestnosti na rozhovory

Stretávajte sa s perspektívnymi kandidátmi bez obmedzenia počtu Vašich hostí.
Zasadacia miestnosť s priestorom pre 5 až 30  ľudí. Vybavená prvotriednym nábytkom.

Zasadacia miestnosť

Zasadacia miestnosť s priestorom pre 5 až 30+ ľudí. Vybavená prvotriednym nábytkom.
Pripravte priestor na školenia pre Vašu spoločnosť; k dispozícii je catering.

Školiaca miestnosť

Pripravte priestor na školenia pre Vašu spoločnosť; k dispozícii je catering.
Naša konferenčná miestnosť je vhodná na organizovanie malých podujatí a konferencií.

Konferenčná miestnosť

Naša konferenčná miestnosť je vhodná na organizovanie malých podujatí a konferencií.